| User | Post |
|
16:17 30/01/2010
| mario
Member
| | | |
|
| posts 128 |
|
|
Gunnars,
I've got a recrest,
Could you do the lyrics of,
Big Ben Tribe -Tarzan loves the summernights???
It's one of my favorite all time songs,
Great thanks if you want to do it for me
Greetings from mario
|
|
|
17:28 30/01/2010
| Gunnars
Member
| | | |
|
| posts 42 |
|
|
That song is difficult to translate Mario 
In some Italo songs the English pronounciation is so bad, you hardly understand what it's all about.
But that is what makes the songs so lovely Here is what I understood so far:
Big Ben Tribe – Tarzan Loves The Summer Nights
The ??? is near my bed Turn out the light and keep the fire Just let the fairytale Fill in my dreams with one desire
No room will be a forest ?????? one place I'm a prisoner for a moment just a moment Here it comes again From Africa Tarzan loves the summer nights Tarzan loves the summer nights Tarzan loves the summer nights Tarzan brings?? the broken heart to me
I like the ??? of men He's very ??? to play with lions I dream with??? ??? for the dragons
No room will be a forest ?????? one place I'm a prisoner for a moment just a moment Here it comes again From Africa Tarzan loves the summer nights Tarzan loves the summer nights Tarzan loves the summer nights Tarzan brings?? the broken heart to me
Oh Oh Oh Oh Oh Oh Ohh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Ohh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Ohh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Ohh
Oh Oh Oh Oh Oh Oh Ohh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Ohh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Ohh Oh Oh Oh Oh Oh Oh Ohh
Tarzan loves the summer nights Tarzan loves the summer nights Tarzan loves the summer nights Tarzan brings?? the broken heart to me
|
Eia popeia, was raschelt im Stroh?
|
|
|
21:55 30/01/2010
| mario
Member
| | | |
|
| posts 128 |
|
|
Gunnars
I got that same problem with this song,
so maby you hear things i don't hear,
What i know is that she sings,
I like the mussel of men,
He's very brave to play with lions
But for the rest of the song i got the same problems,
I already try to get on google the lyrics but no one has them,
maby some one can help me to find that lots words,
Thanks gunnars for your help so far.
greetings mario
|
|
|
22:50 30/01/2010
| Gunnars
Member
| | | |
|
| posts 42 |
|
|
Are you sure it's “mussel”? Muscles would make more sense because Tarzan is very strong.
Another idea is to try to play with words using the imagination and try to find the word that matches best to the word in the song.
I am glad I was able to help you Mario 
|
|
|
|
22:55 30/01/2010
| Dr. Oon
Member
| | | |
|
| posts 6 |
|
|
Here are some corrections 
Pretty sure about all shown in boldface. Either I can't hear what she sings at times, or I hear it right and the grammar sucks
The book is near my bed Turn off the light and keep the fire Just let the fairytale Fill in my dreams with one desire
My room will be the forest Alligator our place I'm a prisoner for a moment just a moment Here he comes again From Africa Tarzan loves the summer nights Tarzan loves the summer nights Tarzan loves the summer nights Tarzan takes the broken hearts away
I like the muscle man He's very brave to play with lions I dream ? me Jane Together we can fight the dragons
|
|
|
09:26 31/01/2010
| mario
Member
| | | |
|
| posts 128 |
|
|
dr.oon,
Stenders zou zeggen,”kusje op je voorhoofd”,
Super bedankt………………..
Gunnar ,
I mean muscle……….mijn engels in schift is niet zo best,en ligt ver achter op men verbaal
gebruik, gelukkig heeft dr.oon gehoplen,
groetjes mario
|
|
|
15:43 01/02/2010
| paulezzzz
Member
| | | |
|
| posts 161 |
|
|
zo dan ……………………
heel dit topic een beetje links laten liggen omdat ;
ik eigenlijk niet geef om de tekst , ik kan het vaak wel een beetjuh mee brullen ,
maar diepere betekenis …..
en toch ,
als ik dit topic doorstruin , besef ik dat er platen zijn die me raken ,
zowel qua muziek als text , ritme of sound , zang stem of gebruikte instrumenten .
en dat dat dan toch de platen zijn met een diepere betekenis zoals gg near – living in a rom ,
en swan – shining star ,
het lijkt dan idd of je je zelf inleeft in de muziek en je de gevoelens en gedachten van de betreffende artiest begrijpt .
ik vind het erg moeilijk om precies in woorden te vatten wat ik dan precies voel , maar mario komt een heel eind in de buurt !
greetzzz …
|
 |
RSDH RULEZZZ !!! |
|
|
|
07:15 02/02/2010
| mario
Member
| | | |
|
| posts 128 |
|
|
Bedankt paulezz,
voor het compliment,
zal binenkort meer teksten ontcijferen, vind het leuk om te doen,muziek is emotie.
groetjes mario
|
|
|
11:18 07/02/2010
| DJ Gerardo
Member
| | Kleve, Germany | |
|
| posts 12 |
|
|
Can anyone please explain the lyrics from We Just – Moses 
Grtz, DJ Gerardo
|
|
|
12:46 07/02/2010
| Gunnars
Member
| | | |
|
| posts 42 |
|
|
@Gerardo
فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط
نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط
د إلكتروني البريد الإلكتروني البري
Greetings, Gunnar 
|
|
|
|
13:17 11/02/2010
| Dr. Oon
Member
| | | |
|
| posts 6 |
|
|
Hier is er eentje om te ontcijferen:
Amin-Peck – Suicidal
Eerst maar eens weten wat de precieze woorden zijn en dan de diepere betekenis zien te begrijpen. Ik denk niet dat het veel goeds zal zijn.
|
|
|
16:49 11/02/2010
| mario
Member
| | | |
|
| posts 128 |
|
|
Jammer dat er niet veel live optredens van italo artiesten zijn,
Als je kijkt naar top 40 artiesten………als ze live zingen versta vaak een hoop meer
en komen sommige worden duidelijker over.
Ik hoorde pas geleden een live uitvoering van de Pet Shop Boys met oppertunities,
en een aantal woorden werden me nu pas duidelijk terwijl het eerst gissen was.
Overigens ook een texst met een wereld boodschap.
Groetjes mario
|
|
|
22:35 11/02/2010
| DJ Gerardo
Member
| | Kleve, Germany | |
|
| posts 12 |
|
|
Gunnars said:
@Gerardo
فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط
نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط نحن فقط ، ونحن فقط ، ونحن فقط
د إلكتروني البريد الإلكتروني البري
Greetings, Gunnar 
OK Gunnar, Alles Klar , Gerardo
|
|
|
07:42 12/02/2010
| mario
Member
| | | |
|
| posts 128 |
|
|
Gunnar
Ik ben bezig met de tekst van tommy kerische met speedy life,
Mischien leuk om geraldo te verassen met de texst van Moses met our revolution,
de b kant van we just.
Groetjes mario
|
|
|
08:47 16/02/2010
| DJ Gerardo
Member
| | Kleve, Germany | |
|
| posts 12 |
|
|
mario said:
Gunnar
Ik ben bezig met de tekst van tommy kerische met speedy life,
Mischien leuk om geraldo te verassen met de texst van Moses met our revolution,
de b kant van we just.
Groetjes mario
Ha Mario, grappig dat je er over begint, maar eigenlijk was het net andersom: We just is de B-kant van Our Revolution. Toen eerstgenoemde beter aansloeg hebben ze het gauw omgedraaid 
Grtz, Gerard
|
|
|
14:11 16/02/2010
| mario
Member
| | | |
|
| posts 128 |
|
|
Dj geraldo,
Dat wist ik niet ,leuk …………..heb je nog meer voorbeelden uit de italo
waar de b kant de a kant werdt????
groetjes mario
|
|
|
20:08 16/02/2010
| DJ Gerardo
Member
| | Kleve, Germany | |
|
| posts 12 |
|
|
mario said:
Dj geraldo,
Dat wist ik niet ,leuk …………..heb je nog meer voorbeelden uit de italo
waar de b kant de a kant werdt????
groetjes mario
Die zullen er waarschijnlijk wel zijn, maar daar moet eens goed voor gaan zitten Wat me zo 1,2,3 te binnen schiet is de single Sunshine Reggea van Laid Back. Op de achterkant stond White Horse. Deze werd door de discotheken opgepakt (terecht) en vervolgens reuze populair waarna ie doodleuk als single uitgebracht werd 
En het intro van de minimixen van BL (Escape while you can…) - waarvan iedereen zich afvroeg hoe doet ie dat nou – bleek gewoon op de achterkant van de 12″ Single van “When the rain begins to fall” van Pia Zadora en Jermaine Jackson te staan 
Grtz, Gerard
|
|
|
17:55 02/03/2010
| mario
Member
| | | |
|
| posts 128 |
|
|